Potrebujete rozšíriť svoj trh? Zvýšiť predaj?
Marketing k tomu prispeje!

1. Marketing – študovať trh. Marketing bol pôvodne vytvorený pre túto úlohu. Prieskum trhu vám umožňuje zistiť, čo chcú skutoční a potenciálni kupujúci. Ak firma pozná trh, dokáže zákazníkom ponúknuť vyhľadávaný produkt alebo službu. A v dôsledku toho dosiahnuť zisk.
2. Marketing – pre nadradenosť nad konkurentmi. Prieskum konkurencie je potrebný na to, aby sme sa nestratili medzi stovkami spoločností ponúkajúcich takmer identické produkty a služby. Ak je ponuka jednej spoločnosti lepšia, môže priniesť väčší zisk. To je lepšie ako uspokojenie potrieb zákazníkov konkurenciou.
3. Marketing – na plánovanie. Ak firma nemá presne definovaný plán rozvoja svojich značiek, výsledok môže byť nečakaný a katastrofálny. Plánovanie zahŕňa prieskum trhu, výber segmentu, identifikáciu cieľového publika, tvorbu sortimentu, cenovú politiku, spôsoby propagácie atď.
4. Marketing – pre riadenie podniku. Marketing vo všeobecnosti je sám o sebe manažérskou technológiou. Firma vyrába tovar, vykonáva určité predajné a reklamné aktivity, ovplyvňuje trh. Od tejto činnosti závisí dostupnosť kupujúcich a tvorba zisku.

Chcete, aby vaša firma rástla?
K tomu pomôžu poradenské služby a informačné systémy pre riadenie podniku.

Bez prijatia odporúčaní od odborníkov, ktorí sú hlboko oboznámení s aspektom záujmu spoločnosti, nie je možné zvládnuť nový smer činnosti, spustiť aktualizovanú výrobnú linku, zaviesť progresívnu technológiu práce atď. Bez takýchto služieb skrátka nie je možné spustiť jedinú novinku, vďaka čomu patrí biznis poradenstvo medzi obľúbené a vyhľadávané oblasti podnikania.

Ako to funguje?

Rozumieme fázam našej činnosti:
1. Zhromažďovanie všeobecných informácií o vašej organizácii
2. Hľadajte problémy v práci v každej štruktúre
3. Hlboká a cielená analýza problémov
4. Vypracovanie plánu aktualizovanej práce
5. Riadená implementácia vývoja
6. Monitorovanie uplatňovania podnikateľského plánu

Druhy poradenstva

Analytics

Toto je hlavná forma činnosti špecialistov poradenskej spoločnosti. Naši zamestnanci vyhodnocujú a analyzujú činnosť klientskej spoločnosti zo všetkých strán. Na základe toho mu poskytnú kompletný zoznam odporúčaní na optimalizáciu chodu podniku, jeho slabých miest a spôsobov ich eliminácie.

Predpovedanie

Na základe analýzy a hodnotenia spoločnosti klienta vypracujeme ekonomickú a finančnú prognózu. Všetky prognózy sú spravidla odôvodnené a vypracované na základe spoľahlivých dôkazov. Žiadny zo špecialistov poradenskej spoločnosti neurobí prognózu na základe svojich skúseností a intuície.

Odborná rada

Takmer všetky poradenské spoločnosti poskytujú klientskym organizáciám poradenské služby priebežne v určitom odbore činnosti. Napriek tomu, že individuálne konzultácie sú lacnejšie, pre efektívnejšie fungovanie podniku je lepšie vykonávať konzultácie pravidelne. Čo v konečnom dôsledku prinesie klientskej organizácii značné výhody. A manažéri veľkých podnikov to veľmi dobre vedia a uzatvárajú dlhodobé zmluvy o poskytovaní poradenských služieb.

Audity

Vo veľkých spoločnostiach často nastávajú situácie, kedy je potrebné vykonať nezávislý audit výrobného a nevýrobného majetku podniku. A práve poradenské spoločnosti sú na vykonávanie tohto druhu činnosti ideálne. Ktoré následne formalizujú výsledky kontroly v správe, ku ktorej sú priložené odporúčania na zlepšenie a optimalizáciu činnosti samotného podniku.

Vývoj softvéru.

Medzi naše produkty patria analytické programy, informačné systémy, webové aplikácie, vysokozáťažové podnikové cloudové riešenia, systémy podnikového plánovania a riadenia. Implementovali sme stovky prispôsobených riešení pre kritické priemyselné odvetvia. Nezáleží na spoločnosti akej veľkosti – na korporácii svetovej triedy alebo na miestneho poskytovateľa služieb. Rozumieme logike podnikania, vieme, čo podnikatelia potrebujú, a vieme úspešne realizovať projekty, ktoré posúvajú podnikanie na novú úroveň. Práce starostlivo plánujeme, realizujeme krok za krokom a nemeníme zmluvné termíny.

Etapy tvorby informačných systémov:

1. Diskutujeme o projekte, ponoríme sa do detailov
2. Odhadneme náklady na prácu a určíme náklady
3. Dohodneme sa na podmienkach a podpíšeme zmluvu
4. Vyvíjame sa
5. Testovanie a ladenie
6. Poďme spustiť
7. Školíme personál
8. Písanie dokumentácie
9. Podporujeme
10. Rozvíjanie funkčnosti